“Mijn SVHW voor bedrijven” tijdelijk buiten werking

28 aug 2017

Voor bedrijven is het tijdelijk niet mogelijk om de volgende zaken online te regelen:

  • Wijzigen bedrijfsgegevens doorgeven, zoals het postadres;
  • Automatische incasso aanvragen of wijzigen;
  • Verhuizing doorgeven;
  • Bezwaar maken;
  • Opvragen van taxatieverslagen;
  • Aanslagen inzien/downloaden.

Voor uw bedrijf neemt u voor deze zaken contact met ons op via het contactformulier of telefonisch via ons klantcontactcentrum (0186) 577 222. Bezwaar maken kan alleen schriftelijk en niet per telefoon.

Inloggen met eHerkenning   

Op dit moment werken we aan de landelijke standaard eHerkenning voor het inloggen van bedrijven. U kunt dit vergelijken met DigiD voor particulieren. Dit proces moet gecertificeerd worden. Daarom duurt het enige tijd voor bedrijven veilig kunnen inloggen op hun eigen digitale balie. Onze excuses voor het ongemak.

Kijk voor meer informatie op eHerkenning.nl.

Particulieren die met DigiD inloggen op “Mijn SVHW” kunnen wel online hun belastingzaken regelen. Ook de e-formulieren kunt u gewoon gebruiken.

 

 

 

 

Om goed te kunnen functioneren gebruikt deze website cookies. Melding sluiten