Veelgestelde vragen over Mijn SVHW

Veelgestelde vragen

  • Zaken regelen zonder DigiD
    Heeft u geen DigiD? Dan kunt u uw zaken schriftelijk regelen. U kunt hiervoor gebruikmaken van onderstaande formulieren. Het is ook mogelijk langs te komen op het kantoor van SVHW in Klaaswaal. Wij verzoeken u uw identiteitsbewijs mee te nemen.
  • Mijn restafvalteller
    • Bekijk hoe vaak u restafval hebt aangeboden op de Restafvalteller.
      Alleen degene op wiens naam de aanslag staat, kan met DigiD inloggen op ‘Mijn SVHW’ en heeft inzage in de restafvalteller. De gegevens van het overzicht worden maandelijks ververst. Het kan dus voorkomen dat uw meest recente aanbieding van restafval nog niet is verwerkt. Aan de getoonde gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
    • Heeft u vragen over de restafvalteller?
      Kijk dan op www.radhw.nl bij ‘veel gestelde vragen’ of neem contact op via info@radhw.nl.
    • Aanslag afvalstoffenheffing – aanbiedingen restafval
      Heeft u een aanslag afvalstoffenheffing – aanbiedingen restafval ontvangen, dan kunt u deze inzien bij ‘Mijn SVHW/Mijn Aanslagen’.
  • Werkt DigiD op mijn computer?
    Als u een internetverbinding heeft en een programma voor het gebruik van internet (een browser als Internet Explorer of Mozilla), kunt u gebruik maken van DigiD. Om veiligheidsredenen is het belangrijk altijd de laatste versie van een browser te gebruiken. Het is verstandig een virusscanner te installeren op uw computer.
  • Is de website van SVHW goed beveiligd?
    De website van SVHW voldoet aan de eisen die de overheid stelt. Bij het verwerken van persoonsgegevens hanteert SVHW de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
  • Waarom kan ik niet inloggen?
    Er kunnen meerdere redenen zijn waarom u niet kunt inloggen:
    • U heeft uw DigiD nog niet geactiveerd. Activeer eerst uw DigiD met de activeringscode die u per brief heeft ontvangen.
    • Uw DigiD is geblokkeerd. Wacht tot de blokkade is opgeheven en probeer het nogmaals.
    • U gebruikt niet de juiste gebruikersnaam en/of wachtwoord. Controleer uw gegevens en probeer het opnieuw.
    • Uw DigiD is verlopen omdat deze anderhalf jaar niet is gebruikt. Vraag opnieuw uw DigiD aan.
    Let op dat u niet dubbelklikt op de knop "inloggen". Klik slechts één keer.
  • Wat is DigiD?
    DigiD staat voor Digitale Identiteit. Met uw persoonlijke DigiD kunt u zich identificeren op websites van de overheid. Gaat u naar uw gemeentehuis of naar het loket van een andere overheidsinstelling, dan zult u zich in veel gevallen moeten legitimeren met uw identiteitskaart, paspoort of rijbewijs. Op internet kunt u dat doen door in te loggen met uw DigiD. Zo weten overheidsinstellingen dat ze echt met u te maken hebben.
  • Hoe vraag ik een DigiD aan?
    Op de website van DigiD kunt u uw persoonlijke DigiD aanvragen. Hiervoor heeft u uw Burgerservicenummer nodig. Dat vindt u op uw identiteitsbewijs. Als u een DigiD heeft aangevraagd, ontvangt u een brief met een activeringscode waarmee u uw DigiD kunt activeren. Pas na activeren kunt u uw DigiD gebruiken.

     

    Ga naar de website van DigiD
  • Hoe kom ik bij mijn gegevens?
    Als u inlogt met uw DigiD komt u bij uw persoonlijke gegevens en aanslagen.

     

    Naar Mijn SVHW (inloggen met DigiD)
  • Wat is Mijn SVHW?
    In Mijn SVHW vindt u snel en makkelijk informatie over onze producten en diensten en kunt u zelf belastingzaken regelen. Mijn SVHW is een persoonlijke, beveiligde pagina waarvoor u moet inloggen met uw DigiD. Als u bent ingelogd, krijgt u uw gegevens en aanslagen te zien. Het is dan ook mogelijk zaken direct online te regelen. Bijvoorbeeld het afgeven van een machtiging voor automatische incasso, het indienen van een bezwaar, het raadplegen van uw taxatieverslag of aanslag.

     

    Naar Mijn SVHW (inloggen met DigiD)

Om goed te kunnen functioneren gebruikt deze website cookies. Melding sluiten