Nieuws

SVHW verstuurt aanslagbiljetten waterschapsbelasting bedrijfsruimten

20 jan 2020

In de week van 20 januari verstuurt SVHW de eerste aanslagen voor het belastingjaar 2020, namelijk:

  • de voorlopige aanslag zuiveringsheffing voor bedrijfsruimten;
  • de voorlopige aanslag verontreinigingsheffing voor bedrijfsruimten.

De definitieve aanslagen zuiveringsheffing en/of verontreinigingsheffing voor bedrijfsruimten (1 en/of 3 vervuilingseenheden) legt SVHW zoveel mogelijk gecombineerd op met de aanslagbiljetten van februari 2020.

Lees meer…


SVHW 14 januari vanaf 16.00 uur gesloten

14 jan 2020

Woensdag 15 januari zijn wij vanaf 8.30 uur weer telefonisch bereikbaar. Kijk voor de veel gestelde vragen op onze website.


6 januari SVHW na 13.00 uur gesloten

24 dec 2019

Kijk hier voor de veel gestelde vragen, maar u kunt ook via het contactformulier contact met ons opnemen. U ontvangt dan zo spoedig mogelijk een reactie.

 


SVHW zoekt medewerker voor het Klant Contact Centrum (KCC) (36 uur)

23 dec 2019

Ben jij nauwkeurig, klantvriendelijk, initiatiefrijk en sta je graag klanten te woord? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Reageer snel op onze vacature voor ons Klant Contact Centrum (KCC).


SVHW donderdag 12 december vanaf 15.45 uur gesloten

10 dec 2019

Vrijdag 13 december staan wij weer voor u klaar.
Kijk hier voor de veel gestelde vragen, maar u kunt ook via het contactformulier contact met ons opnemen. U ontvangt dan zo spoedig mogelijk een reactie.


In november een aanmaning of dwangbevel ontvangen?

23 nov 2019

Dan heeft u uw eerder door SVHW gestuurde belastingaanslag nog niet (volledig) betaald.

Heeft u betaald na de selectiedatum maar vóór de verzenddatum? Dan kunt u de aanmaning of het dwangbevel als niet verzonden beschouwen. Kijk voor de data op uw aanmaning of dwangbevel.

Reageert u niet op de aanmaning of het dwangbevel? Dan is SVHW genoodzaakt verdere invorderingsmaatregelen te nemen. De kosten daarvan zijn hoog en komen voor uw rekening. Betaal dus zo snel mogelijk!

Lees meer…


Gepland onderhoud Mijn SVHW

14 nov 2019

Wij werken continue aan het verbeteren van onze dienstverlening. Vandaag 14 november vindt er onderhoud plaats aan Mijn SVHW.
Dit onderhoud staat gepland van 14.30 uur tot naar verwachting 15.00 uur. Hierdoor kan het voorkomen dat inloggen op het loket Mijn SVHW af en toe niet mogelijk is.


In oktober een aanmaning of dwangbevel ontvangen?

26 okt 2019

Dan heeft u uw eerder door SVHW gestuurde belastingaanslag nog niet (volledig) betaald.

Heeft u betaald na de selectiedatum maar vóór de verzenddatum? Dan kunt u de aanmaning of het dwangbevel als niet verzonden beschouwen. Kijk voor de data op uw aanmaning of dwangbevel.

Reageert u niet op de aanmaning of het dwangbevel? Dan is SVHW genoodzaakt verdere invorderingsmaatregelen te nemen. De kosten daarvan zijn hoog en komen voor uw rekening. Betaal dus zo snel mogelijk!

Lees meer…


Mogelijke hinder bij telefonie

24 okt 2019

Wanneer u vandaag telefonisch contact met ons opneemt, kunt u hierbij problemen ondervinden in de verbinding. Dit komt doordat SVHW een andere telefooncentrale heeft geïnstalleerd. We gaan ervan uit dat het probleem op korte termijn is opgelost.
Excuses voor het ongemak.


Bedankt voor uw rapportcijfer!

14 okt 2019

SVHW wil de dienstverlening continu verbeteren. Daarom hebben wij GBBO gevraagd om dit jaar de dienstverlening richting inwoners en bedrijven te onderzoeken.

SVHW scoort met dienstverlening hoger dan landelijk gemiddelde!

Landelijke metingen over de kwaliteit van overheidsdienstverlening tonen aan dat individuele organisaties en ketendienstverlening tussen de 2008 en 2015 worden gewaardeerd tussen een 6,6 en een 7,1
(info rijksoverheid).
SVHW scoort voor de onderzochte processen Aanslagoplegging, Bezwaar maken en Automatisch ontheffen en verminderen tussen de 6,1 en de 8,3. Lees meer…


Om goed te kunnen functioneren gebruikt deze website cookies. Melding sluiten