Hoe gaan we met elkaar om?

SVHW helpt u graag met vragen over uw lokale belastingaanslag, uw betaling en overige dienstverlening. Dat willen wij doen in een prettige en veilige sfeer met wederzijds respect. U mag van ons verwachten, dat wij uw zaken op een professionele en correcte manier afwerken. Wij verwachten van u dat u ons daarvoor de kans geeft. Dit geldt zowel tijdens een telefonisch onderhoud als bij online-, schriftelijk en persoonlijk contact. Het kan voorkomen dat er een meningsverschil is. Echter mag dit niet leiden tot ongewenst gedrag. Ongewenst gedrag accepteert SVHW niet.

Wat is ongewenst gedrag?

  • schelden
  • discriminerende taal
  • seksuele intimidatie
  • schreeuwen
  • beledigen
  • bedreigen
  • verhinderen van werkzaamheden
  • aanrichten van vernielingen

Bij ongewenst gedrag spreken wij u daarop aan. Gaat het ongewenst gedrag door? Dan staan we u niet meer te woord. We beƫindigen het gesprek, nemen maatregelen en melden het incident.

Welke maatregelen kan SVHW nemen bij een incident?

  • U krijgt een telefonische waarschuwing;
  • U krijgt een schriftelijke waarschuwing;
  • U mag onze kantoor niet meer bezoeken;
  • We staan u niet meer te woord;
  • We melden het incident bij de politie;
  • We doen aangifte van een strafbaar feit bij de politie;
  • We dienen een schadeclaim in.

Om goed te kunnen functioneren gebruikt deze website cookies. Melding sluiten